Monday, June 29, 2009

SeDih saNgat TAK DAPAT join ReTro....Huk.Huk.


ARGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Tensinyer diriku ini.............................................................................................................................
haa...amik ngko!!,banyak giler titik aku.....
Aku bukan pe, aku sedih,kecewa coz x dapat nak join pertandingan lagu Retro yang dianjurkan oleh S.U.K Terengganu..
Huk.Huk.
Orang jiwa seni macam aku nie,bila dengar nyanyi jer terus 'naik angin'...
awal-awal lagi aku dah hantar borang penyertaan..
tapi apakan daya....
aku koje...
koje nie lebih penting coz dengan keje nie le aku dapat 'wang besar! wang besar! tiap-tiap bulan..
(wak sedak hati),
tapi....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hadiah pertandingan nie lagi BESAR!!!!!!
RM2,5000.00 tu!!!!!!!
bleh rembat handbag LV klu Johan nie..(bagi laluan aku berangan jap!!)
uwaaaa.........
sedihnyer...........................................
dah tak tau nak cakap pe...
maleh ar cakap pape......
dah ar....
benssssiiiiiii.....

hahahahahahah.....
sekali silap taip da...
hadiahnya RM2,500.00 je la..
aku dah terover xcited....

2 comments:

  1. jgn sedey2 ea..nah amik rm2.50 wt bli nasi kdai bwh pokok yer...kih3

    ReplyDelete
  2. Uwaaa...RM2.50 mane cukup..
    nasik 1/2 ngan ayam, ngan sayur, ngan kuah lagi, ngan air tea ping plah tur, dah RM 4.50............

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.