Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 3, 2009

CarMa ( Cari Makan....)- Dinner Show untuk Pandu Puteri

nie la dier partner duet aku..
korang macam kenal??
die nie la yang dapat mewakili Terengganu ke Peringkat Zon Timur
Pertandingan Klasik Nasional nanti...
Izad namanyer..
suara die? Perghhh.. memang sejibik macam Ahmad jais....
'sedak dok patot'!!!!

wahahaha.....
hubby aku ngan penuh perasaan meniup saxophone..
masa ni praktis lagu Besame Mucho..

nie lar suasana di belakang pentas...
masing-masing kecut perot jugak coz persembahan depan tetamu Diraja..

hubby aku yang dah macam dato'....
tapi dikalangan kengkawan, hubby aku di panggil 'Tan Sri'..
cewahhhhh...

aku plak pe lagi, 'Datin Sri" laa....
alahai....
aku and kawan2 nie mmg macam-macam hal..

nie la aku yang 'koya' macam ct..(kunun............)

Apepun persembahan malam tu di Pusat Konvensyen TTI memang best.. muzik & nyanyian daripada Akademi Seni Terengganu (ASENI) dan diselang-selikan dengan persembahan tarian oleh Briged Seni Terengganu memang mantap! Antara lagu-lagu yang berkumandang di dewan tersebut ialah Taman Firdausi, Selasihku Sayang, Doa Buat Kekasih, Perhaps, Kuda Hitam, Tunggu Sekejap, Kenangan Lalu dan Aku Penghibur... (haiya..aku lupa ar lagu pe lagi...)
teringat plak aku kenangan nyanyi dulu-dulu.....
terubat lar rindu.....

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.