Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 11, 2009

Obses ngan Dier!!!!!!!!!!!

Haaaaaaa.....ntah pape title aku petang nie kan????
sebenarnya aku nie ngah boring tahap cipan (kawan skolah aku dulu suke ckp cenggini) harini.....................................
dari pagi tadi aku tak tau nak buek po..
so aku ngan muke tak cukup zat ngan jari yang memang kontot2 nie menaip lar kat papan kekunci pc aku..RANIA..
korang tahu aper tu rania?? dah tentu2 ar nama orang kan...(ape punye tak cerdik punye soalan) berape banyak punyer daaa....
Rania ni sebenarnya ratu Jordan..aku suke giler sama itu pompuan...
jelita siot....dah lah jelita,baik hati plak tu...x cukup dengan tu ditambah plak dengan kebijaksanaannya yang memang dah terbukti...
pergh!!! sungguh mengkagumkan (btoi ke nie?)..
aku pun dah jatuh hati sangat kat nama Rania ni yang bermaksud 'kesukaan,kesenangan'..

Mula lah kepala otak aku yang x berapa geliga ni (tapi boley la kannnn...huhuhu) berputar-putar..Teeeet!!!! idea telah menjengah ruang akal pkiranku ini..
nama baby aku nanti aku mesti kena letak nama Rania nie....
aku pun pikir punyer pikir punyer pikir, at the end aku dapat la....Jeng! jENG! jEnG!

aku nak namakan baby girl aku :

"NORQASEH RANIA"

waaaahhhhhhhhh!!!!!!

Nor = cahaya (pangkal nama mummy n daddy die)-berangan...huhu
Qaseh = xder maksud (aku buat maksud aci x???)-maksud yang aku buat lambang kasih aku n hubby..hehehe
Rania = Kesukaan,kesenangan (sukenyer)-manje jer nak sebut..kunun...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.