Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 14, 2009

cUti Oh cUti..



Hari Jumaat baru ni aku n mr.hb bangun-bangun jer,terus pikir nak masak ape... haiya,koya (loghat kelantan) chef wan plak kitorang 2 orang nie..biasanya hujung minggu aku n mr.hb bangun awal pagi then bersiap-siap p pasar..slalunye p pasar kem kat Seberang Takir, x pun pasar Batu Enam...setelah diperah-perah otak,aku ngan mr.hb nak masak gulai kuning (orang Terengganu panggil gulai kunyit kuas)..dengan semangatnye bergerak ler aku n mr.hb ker pasar batu enam.. cadangnya nak masak ngan ketam,tapi xder....hampa.....so terbeli la ikan merah..ok jugak mama cakap..so misi diteruskan bila sampai kat umah terus proses ikan tur n berjaya jugak aku n mr.hb masak gulai kuning.............

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.