Thursday, December 16, 2010

My 1st Ariani



at last..
aku beli jugak tudung jenama Ariani setelah beberapa kali
kuar masuk kedai tapi kuar ngan tangan kosong!
hahahahaha
bukan per, sayang DUIT..
mahal tu... (bagi aku la kan..)
tapi setelah terpengaruh ngan K.Ta (kawan baik aku)
kata dia, x rugi beli sha..
memang puas hati pakai..
walau mahal, tapi berbaloi-baloi...................
aPE??????????????
x bleh jadi nie..
tambah lak sekarang butik Ariani nie tengah sale sakan..
hari ni, misi BERJAYA!!
mr.hb aku xde (outstation)
tapi ATM kad dia ada.. (hahaha (GELAK SYAITONN))
aku pun call..
aku : hai abang...slamat tengahari...ayg kat Tandoori nie..
(merujuk kepada kedai feberet kami, ala sederet ngan butik Ariani tuh)
mr.hb : hai sayang, sorry abang x jwb phn, abg tido, cni ujan, so sedap tido...
aku : xpe..(nak memboDek kan,haruslah cakap dgn sopan dan ayu gitu!)
aku : abg, ayg tringin nak beli tudung Ariani
(sebenarnya dah byk kali mr.hb offer tp aku denied sebab kata aku,
baju harga RM30 tapi tudung harga RM100...hahahahahahaha)
mr.hb :haa..beli la syg..
aku : YES!! (mujur dia x ckp aritu ayg gak xnk..)hehehehe
so, dengan budget yang diberi aku terus menuju ke mesin ATM..
dannnnnnnnnnn..
tu lar hasilnya...
bukan aku punyer sorang,
aku belanja mama aku skali..
xkn anak je bergaya dgn Ariani kan,
biar mak pun merasa sama..

Saturday, December 4, 2010

NorQasid Rayyan bin Mohd Norhasim

masa nie Qashid baru berusia 4 hari..
muka dia penuh dengan ruam..see???
Untuk mengurangkan ruam2 tu, daddy mulakan misi
menyapu bedak sejuk..
hasilnya.........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tada!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahaha...
dah macam tepung gomak..
ape daa...

tepung gomak pun tepung gomak lah..
janji daddy tetap sayang...
muah!!

senyum....senyum.............







sama x???????????
agak-agak unties,
klu Qashid masuk contest 'wajah seiras' bleh menang x????