Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 11, 2009

aKu kayo...




















Di petang yang boring ini tetiba aku jadi HAPPY!!! (aik? tadi duk canang sana-sini cakap boring...)..
bukan pe.. hidupku kembali ceria dengan perkhabaran yang aku baru terima tadi... satu-satu kay..
  • Tadi mr.hb (laki aku lar) ader call,die bagitau aku,ader 1 show ahad mingu depan nung..(that means sunday next two weeks)..die tanya aku nak x?? Ape?????? SHOw??????? pakai vogue?????????? n yang paling penting, DUUUUUUUITTTTTT?????????? mane bleh aku tolak kan...i must grab it!!! (hentam saja lar mak momok..) dengan happynyer aku cakap ngan mr.hb, "ayang nak......" (ala-ala cover xnak nampak xcited sangat kannnn)..bereh!! kayo lar aku bulan nie....
  • Yang keduanya plak, aku terima offer lagikkkkkkkkkkk!!!! (mau x meroyan aku!) syukur alhamdulillah...syukur sangat dengan limpah kurnia-Nya...Rezki yang melimpah ruah buat hamba-Mu ini....
so jadual aku seperti berikut:- (chewahhh..siap berjadual sakan)

1-Show under ASENI (pejabat mr.hb)
-21 JUN 2009 (Ahad)

-(tempat aku lum sure..)

2-Show under UDM

-14 JUn 2009 (Ahad)

-Puncak Gamelan, Primula Beach Resort (penah jadi macam umah kedua aku coz slalu sangat
nyanyi kat cni..

Syukur...bertambahlah rezeki aku laki bini bulan ni.....

3 comments:

  1. Eh..cam penah tngok je sha ni.sha ni keje kat ne ek..UDM ke..rasenya sha penah nyanyi tuk 1 majlis dinner kat permai inn dulu..klo x clap orang la..hehehehe....

    ReplyDelete
  2. ak ar ler ekinckin...
    huhuhuhu...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.