Sunday, June 28, 2009

paPa ku pulang Dari kota... Papa ku beLikan KereTa

Muke pemilik kereta yang koya itew...... huhuhu
lepas nie gerenti die x kasi aku naik kete dier....
mintak maap tok,anok cucu tumpang naik kete...

Nie berlagak Datin duk blakang....
mau x duduk blakang, seat depan aku dah rembat dulu... kui.kui.kui

ntah le gaya pe cenggini..
aku pun pening duk pikior..
a.nik,tutp mulut tur,kang gajah masuk....!!!

Gaya seorang pengarah Pusat Seni...
hahahaha...
rendah la SKT ngko nanti a.nik...

Aku tetap overshadow ngko Na oit...

Kan udah ku bilangin....
(ntah pape ayat indon nie kan,angin2 sume ada)
aku tetap menonjol....huhuhu


PENGUMUMAN!!!!!!
En. Nik sekarang sudah pun memiliki kereta ye tuan-tuan & puan-puan sekalian alam....
keretanya jenama 'Brabus"..
platnye 'TAZ 1'
jika tuan-tuan & puan-puan terserempak dengan keretA INI SILA BERHATI-HATI DI JALAN RAYA..
INGAT LAH ORANG YANG TERSAYANG..
HAHAHAHAHAHA... (ntah pape...)
aku dah mereng nie haa...

5 comments:

  1. hahaha..waduh2 gawat ni,malu r sye kui3.. peace

    ReplyDelete
  2. aiyaaa,,mopiko laila..malu gue hehe

    ReplyDelete
  3. xder maknenyer nak malu..
    nanti klu ada yg nak naik kete a.nik,
    a.nik bleh kenakan tambang..
    kan,dapat duit tur........
    silap2 leh beli umah banglo plak lepas nie..
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. wuih......syabas nik....bleh r tumpang nik kekg.hihihihihi

    ReplyDelete
  5. buleh ler kite pakai naik ramai2 p zoo kemamang...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.