Wednesday, June 3, 2009

siang kat mung!!!!

hahahahaha...
memang lawak giler..
aku tinggalkan PEGAWAI aku!!!!

camni kisahnye..
aku n the geng nak p lunch kat cafe kak nik (wahh..glamer la lepas nie)..
aku dah ajak pegawai aku (en.zul)..
tapi en.zul ni tekedek-kedek ckit orangnya (huhuhu jgn mare..),
suara pun ala-ala ayu gitur..

so, masa dia suruh aku tunggu tu aku tak dengar ar dia cakap 'jap! jap'..
aku pun dengan pantas dan tangkasnya kuar pakai kasut (al maklum lah,perot lapor bebenor)..
start engine kete "vroooom!!! vroooom!!!",
then terus la menuju ke cafe yang tersebut itu tadi..

en.zul yang terkezuz dengar bunyi kete aku,berlari meluru keluar dari pejabat,
alangkah sedihnya BELIAU, aku dah pergi meninggalkannya terkulat-kulat sambil terkumat-kamit..(agaknya lah kan..)

yang aku paling tak tahan ayat dier tu "SIANG KAT AKU!!!!!"...
dengan rasa sayu dan pilu,En.zul datang jugak kat cafe dengan menungang motosikalnya yang hitam berkilat itur....
yang paling best pasal en.zul nie,die x penah nak marah..
huhuhuhu...

dapat gak kitorang mkn tghari ramai2....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.