Monday, July 6, 2009

LaTIhaN BintaNG KlaSik lagie.....

Penerbit (kiri) aku panggil a.Rizal.. Dia nie sangat mengambil berat terhadap kesemua peserta...
yang baju oren tur, penasihat & koreografer kitorang..aku panggil uncle Zili...
selama latihan kat RTM nie, mereka berdua banyak memberi komen-komen membina dan kata-kata semangat buat kitorang (aku memang semangat sokmo)...terima kasih sangat a.rizal & uncle zili...
Haaa...nie la Amalisa...
amboi,sejak aku taruk gambar ngko ngan adik2 ngko bukan main lagi mintak nak jadi glamer...
untuk tidak menghampakan ngko, haaa nie aku dah publish gambor muke ngko besau-besau....!!!
Kerlingan manja.....
antara bait-bait senikata yang dinyanyikan dengan penuh manja (eyek jerk....haha)

yang nie tak habis-habis dengan surat terakhir dia...
hahahaha..
nanti aku mintak abang posmen tulun ngko pos kan sume surat-surat tu yerk...huhuhu



Latihan...latihan dan latihannn lagie....

nie la rutin kitorang sebelum berangkat ke Kuantan pada 8hb nie.....
sebelum start ngan latihan nyanyian & persembahan,
kitorang kena jogging kelililng RTM Bukit Pak Apil tu 4 round!!!!!
aku yang sempot nie pun lari la dengan penuh semangat kesukanan (pulak dah..)..
sampai 4 round??? mmg x la makcik oit.....
aku nie kan ada penyakit sempot...huhuhu
mula-mula aku lari lar, round ke-2 lari lagik.........
round 3! jeng...jeng..jeng...
aku start melenggang kangkung......
round 4!
memang aku melenggang terus!!!!
memang tak bawak kangkung lagi dah......

lepas jogging, start dengan latihan nyanyian...
ari Rabu nie, aku xder la yerk kengkawan sume....
sampai ari Sabtu aku terbuang kat sana...
mr.hb aku datang masa bertanding jerk coz die koje..
xpe..keje la ye bang ye... nanti dapat banyak duit, kite bahagi 2...
hahahahahaha

'DOAKAN KEJAYAAN AKU & KENGKAWAN YERK SUME!!!!'

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.