Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 26, 2009

Apy BesdaY PokcHik a.k.a datuK AsRi


Besday Men..(sila jangan nak perasan boy lagi dah yerk)

Nie ler pasangan laki-bibik (eh!!!! bukan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Laki-BINI yang romantika de amor, desperado..hahahahaha
Pokchik n K.Long...
My Best Friends Ever...
Nie aku yang suke 'potong' muke orang!!!! huhuhuhu
korang pun tentu dah paham bebenor ngan prangai aku yang 1 nie kan..
ader ke pape petua yang bleh aku amalkan agar x 'potong-memotong' lagi??

Nie live band yang menghiburkan tetamu yang datang makan kat cnie..
walaupun sume nie aku kenal n ader diantaranya anak murid mr.hb, namun aku tetap nak puji gak. dorang main memang best!!!! so, jom sumer ke B' Benteng, Taman Tamdun Islam..
Korang bleh request lagu tau!!
X kena xtra charge pun..

Bukan camera aku yang cap ayam tapi tangan aku yang menggigil nak amik gambar Jaki yang sangat bagus main percussion...
(wah..aku dah puji nie,blanjer ar makang....)

Apy besday to You........
wah...dah tua pokchik sekarang yerk...

statement berani mati ( mampus aku nanti...compem!)
Arap-Arap pokchik berbahagia dengan k.long a.k.a Datin Mira sehingga akhir hayat..

moga juga dikurniakan berdozen-dozen baby untuk tatapan umum..


N...........




Tq coz bawak kitorang celeb kat B' Benteng malam tur!!
best sangat walaupun masing-masing bayar bil masing-masing kan....
(hahahahaha...pesal aku xleh tahan nak gelak nie..tulun..tulun..)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.