Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

EleMen Tak Di sAngka...




"Semalam Di Kuala Terengganu.......... Hatiku Tak Jemu...........
Bandarnya Yang Di Tepi Pantai...... Pandangan Indah Permai.........."

tetibe angin kus kus aku datang nak menyanyi-nyanyi plak...
kata penyanyi, haruslah menyanyi kan..... huhuhu...
nie aku nak story telling pasal malam tadi, aku n mr.hb kesayangan ku itew p ler tengok final pertandingan lagu retro..alaa..yang aku frust tak dapat join tur...
sebelum aku melalut lebih jauh, CONGRATULATION kak kuna coz got 1st place!!!!!!!
RM2500.00 tur.... kaya ler ngko....
blanjer le adik nie makan nasik lemak ker, laksam ker, pulut gaul nyor ker... (korang kenal x pulut gaul nyor nie????, jangan le buat bandor sangat datin2 weh....... haa... nanti ader masa aku tunjuk rupe pulut nie yerk!)

tapi aku nak komen ckit ar pasal pertandingan tu...
aku rasa xder aura ar...
ntah...
macam kosong jer...
benda sama jer......
senang cakap, hambar.... (wah! lazer ngko sha, nak kena gam???)
ini pendapat peribadi jer.....
mintak maap yer...

tapi yang part aku nak ceritakan sebenarnya ialah....
jeng..
jeng..
jeng..

korang kenal x awek cun kat ateh tu????
bukan aku.... (aku dah tentu-tentu perasan cun kan...)
yang ayu bertudung tu....
bukan ayu untie nora, die dah ader style baru...rambut besar...

haaa... tu ler follower aku... "Giesalim"...
die datang ngan HANNAH MONTANA kat aku n mr.hb..
sengeh-sengeh...
aku buat dek je la kann.. (aku nie malu nak tegur tambah2 aku x perasan tu die.. x pernah jpe di alam realiti..)
tup2 mr.hb tegur.....
waduh!!!! skandal nieh.....

ropenyer gie ni penah praktikal kat ofis mr.hb aku..
n die siap bagitau lagi die follow blog aku..
baru ler aku ingat n secara sendirinyer terperasan... " Eh! Gie kan??"
aku tanya ngan penuh sopan nyer...

ape lagi bila aku dah start kenal orang kan, mula ler tergedik-gedik..
siap amik gambor lagik...
buat a.nik : " sha dah jupe Gie n HANNAH, a.nik bila lagi? leh post gambar lam blog "selamat datang ke taman skodeng".......

huhuhuhuhuhu

5 comments:

  1. hahahha...mane abg nik ni?sepi je??kekekkee...
    xwat pon lagi entry pasal tu...nt org upload pix tu ek??slamat berkenalan..kekekeke..walopon dh knal sejak dr pract agi pon..

    ReplyDelete
  2. a.nik jeles ler tu i jupe u dulu....
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. jeles...jeles....jeles jugak....

    ReplyDelete
  4. Gie............
    tulun...........
    compem hannah x mau jadik pengikut aku lagi...
    nper laa aku bleh x perasan lam gambar tu dier??
    aku ingat kakak ngko............

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.