Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 26, 2009

joM MamaM !!!!


Nyam! Nyam!
aku pasti n sure sume kecur liuq tengok lauk nie kan???
hahahahahahahaha.....

cam biaser ler hujung minngu aku ngan chef aku a.k.a mr.hb akan main masak-masak..
alaa macam zaman kanak-kanak riang dulu.. cuma bezanya aku guna lauk pauk yang betul,
xder la mainan yang macam mama beli kat The Store atau Sogo tu kan..

Sejak kawin. nie la kali pertama kitorang (wah termengaku plak) masak ketam sendiri (bukan x penah makan ketam tau! No! No ! No! jangan salah baca entry mak nie yerk..)
Sebenarnya yang tang ketam tu chef kat umah aku yang masak..
aku tang goreng peria ngan telor tu haa... (sekarang dah maju ckit yerk datin2 skalian)

jOm MamaM!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.