Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 27, 2009

Pagi Yang Kecoh!!!!!



Kah! kah! Kah!
Ape kes pagi-pagi aku dah bikin kecoh?????????????????
nie cite pagi kelmaring..orang KL cakap pagi semalam...
(pagi kan cerah, apakaitan ngan malam plak nie?) Ntah le labu....

Aku cam biasa ar antara pekerja-pekerja UDM yang awal datang kojer..
(perasaan? memang btoi pun u allzz)..

datang-datang mesti punch card kan, bukti aku datang awal...

dengan penuh mesra aku on le pc aku yang tersergam indah itu...
tetiber bunyik "TEEEEETTTTTTTTTTTTTTT"...

wah! ada lagu tema nampak??
Aku pun try ler lagik...
xleh on jugak pc aku tur... apehal plak nie, dah lambat aku nak punch card nie.....
terpaksa lah aku punch melalui pc a.nik dulu..
pukul 8 tepat aku pun call.. (tipu! bukan aku, a.nik yg call PTM).
10 minit kemudian datang ler En. Zuraidi ngan uniform Barisan Nasional dier (biru daa..)
punyer ler die semangat operate pc aku tu..
tertonggeng2 bawah meja aku...
tapi still lagik pc aku tu menyanyi - nyanyi riang lagik...
lepas dicari-cari masalahnyer,,,,
en.zuraidi tetiba cakapcamni

"sha, aci tak aku tumbok ngko????"

waduh-waduh!
banyak cantik muke ngko nak tumbok aku, balik ar tolong mak tumbok sambal belacan!
haaa..tumbok puas2..hahaha...

memang patot pun klu aku kena tumbok!

punye le penat c Zuraidi tu operate pc aku,
ropenyer tepon kat ateh meja aku yang tertindih kat enter keyboard pc..tu lah yang menyebabkan pc aku tu menjerit-jerit bagai nak gila...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..

Manyak SOLI..................................

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.