Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 27, 2009

BanTal Baru....SemangaT Nak Main Gamelan!!!


Comey tak????
nie ler bantai (buat lapik punggung) aku petang nie...
aku join kelab Gamelan di UDM nie, nama kelab aku tur Gamel Sari..
So, lanjutan daripada itu, hehe macam nak buat surat rasmi plak.....
aku n a.nik p ler Hock Kee Seng (ibarat cam Pavilion ar kat pejabat aku nie)

terkedek-kedek berdua
(jangan buat kenyataan mengada-ngada kat press ok, aku dah mintak izin mr.hb tau!)
bukan kitorang berdating, tapi p mencari bantal nak buat lapik masa main gamelan nanti..
xcited giler nih!!!!!!
ade tu memang ar ade, tapi buruk!!!!!!!!!
dah ar tinggal 2 je...
kotor plak tu..
mahal plak tu, dah buruk tu diskaun ar ckit...
(ape ngko ingat pasar malam ke nak tawar-menawar sha oit??)

tapi dah xder choice, terpaksa le aku n a.nik beli jugak bantal nie..
RM12.90...
mahai...............
kotor............................
tapi macam best je untuk aku penyek nanti...
siap ngko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.