Sunday, July 26, 2009

aPe dAh JadiK Ngan PopiA akU nie????




Di petang yang indah, aku nie dengan penuh alim berangan le nak jadi isteri solehah..
aku bukak ler peti ais, kuarkan ler popia untuk digoreng..
dalam hati aku, mesti mr.hb suke n senyum sampai blakang kepala bila balik keje nanti..

dengan semangat itu ler aku panaskan minyak n goreng le popia nie..
aku tunggu......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
punyer tunggu.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tunggu lagik...
-
-
-
-
-
-
aik??
naper popia aku jadik cenggini????
aku panik!!!!
nak nangis, geram, nak hempuk pala tuan kedai, macam2 perasaan bercampur menjadi SATU *macam tajuk konsert siti plak..

cube datin2 tlg xplain kat aku, pehal popia aku jadik rupe camni??
dah macam roti kirai pun ader..
plak tu x masak2...
x hangit2....

GERAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!

memang aku nie xder bakat memasak ker??
atau popia nie yang x menjadi??
aku BUNTU....

kesudahannya aku goreng Nuggets Ramli......
tetap mr.hb senyum coz aku yang goreng nuggets tur....
(tapi aku tetap nak tempeleng jer popia tu.......)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.