Saturday, August 1, 2009

Comey Ler Umah Aku Raya Nanti..(peraSaN)

mama tolong aku, klu x ntah pape jadi...

biasa lar ngan minah nie kan...
sume tempat nak menggedik..
cam kakak die..
eh??? saper kakak die??????

wahhhh..
dah siap.....
umah ku, spa ku, huru hara ku.....


Nie ler kesudahannyer biler pompuan kuar 'jalan-jalan'....
Jalan la sangat!!!!
klu x perabih duit, bukan pompuan namanyer kan???
Wahai cik abang cayang buchouk mangi, jangan ler putus asa dengan semangat
membeli dan blah isteri kesayangan mu ini...
hahahahahahaha....

aku dan terpegun lama dah ngan dekor stiker nie...
ala-ala lam drama Spa-Q gitu..
jangan x tau datin, tan sri i pun minat drama tu u'llzz.....

kelmarin a.k.a hari Sabtu, aku ngan mama kuar p jenjalan kat bandar..
kitorang pergi kat AIK HOME..
kedai baru bukak tur.....
belek punyer belek, terjumpa ler stiker nie...
NAK BELI!!! NAK BELI!!!

selepas perbincangan demi perbincangan (nak pilih coraknyer)
sume lawa, nak sume rasanya....
tapi nanti umah aku jadi cam sarkas plak, berwarna-warni..
so pilih ler bunga nie..warna PINK jer kengkawan....

lepas beli stiker, p kedai perabot, beli meja consul (ntah le eja cammana, maleh nak pikir)
baru ler lengkap!!
mr.hb aku balik dari KL malam nie, mesti terkezuz ngan aper yang isteri die dah buat nie..
terkezuz pun ada kategori gak...

1-terkezuz coz x lawa....

2-terkezuz n terpegun coz isteri die sangat pandai menghancurkan dinding umah!!!

arghhhhh!!!!!!!!!!!
mane satu nie mr.hb aku pilih nie...
1 @ 2????????
tunggu die balik malam nie....

Bismillahirahmanirrahim..........................................................................

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.