Sunday, May 24, 2009

sEgaLa MacAm Mak NenEk AtuK..


Kaca Mata...
teringat plak lagu 60-an...
aku punyer jenama Guess..
dah lama aku beli nie..
yang Ray BAn aku pencuri yang amik..
huk..huk..
klu tak bleh aku post kat cni..
jangan lar die jual 10 hengget, aku beli 600 hengget tur........
uwwwwwwwwaaaaaaaa....

Handbag Carlo Rino

aku beli nie kar Gurney, Pulau Pinang..
masa tu aku jadi pegawai pengiring..
aku nie kan kaki shopping..
sib baik hubby tak marah...
huhuhu...

HAAAAaaa....
yang nie memang harta kesayanganku sangat...
Loket tu mama aku tempah kat tukang emas..
Rantai beli kat HABIB..
Huruf NS (NOR & SHA)..
aku pakai kemana shaja rantai nie..

Loket berlian sebijik nie maksu aku hadiahkan di hari
persandingan ku 01 September 2007

Loket nie mama aku kasi masa besday aku tahun lepas..
mama aku tempah khas..
tq..tq..mamaku...
adik aku pun ader satu,
mama kasi masa besday dier jugak..

Nie diantara cincin-cincin aku n hubby..

Subang ku yang berkotak-kotak...
antara subang-subang nie, ada yang aku
tak pernah pakai lagi..
bukan pe, dah tak ingat aku ada beli dier..
kecian dier kan....

Gelang-gelangku sekelian alam..huhuhu

Memandangkan aku nie suke nor menyanyi,
jadi banyak la terlibat lam persembahan dan pertandingan,
so ini lar antara rantai yang aku gunakan,
bak kata aku kat kengakawan "IMEJ MESTI DIJAGA DATIN!!!"

Butang Baju Melayu

tak der la banyak sangat..
ada yang kristal, mutiara sabah, yang biasa pun ada..

Hubby aku yang adiahkan..
tapi jarang guna coz maleh nak pakai 2, 3 rantai.
macam tauke mas plak nanti..

2 comments:

  1. suka tgk brg2 awk..canteq2 n kiut...

    ReplyDelete
  2. tq hannahmontana...
    mintak maaf klu ada yg rasa sy nk mnunjuk plak..
    nie cuma untuk serronok2...
    selamat berkawan..
    nanti bleh la kite kongsi2 tgk koleksi..
    sy punya x seberapa..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.