Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 24, 2009

KaK Long,,,,Sha dah ganTung!!!!

Hari tu, selepas temankan hubby aku praktis (muzik), apelagi..die kena la temankan aku plak kan??kitorang ke kedai Mega Lace (alah..sederet nagn Vincci tur).. kitorang p bukan berdua,sebaliknya kawan yang aku sayangi (K.Long aku panggil dier) nagn suami die jugak..

Bila pompuan dah masuk kedai tak nak tengok terkelip-kelip jer kan?????
Misi pun bermula bila aku nagn k.long beli bola-bola rotan yang comey ini..
Yang besar RM6.90 dan yang kecik-kecik tu RM4.90..

Balik umah petang tur aku pun terus ikat tali kat bola rotan tu..
then mintak bantuan hubby aku untuk gantungkan..(aku gayat)..
Akhirnya..ini lah hasilnya..

K.Long dah gantung blum?????????????????????

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.