Sunday, May 24, 2009

hArta-haRta kesaYangAnku....

Masa yang ditunggu telah tiba..
setelah semalaman berhempas-pulas,bukan tunggu kucing nak beranak,
tapi nak snap pic harta-harta ku yang kusayangi itew...
Hubby aku tu asyik gelakkan aku yang tertonggeng-tonggeng snap pic..
haiya..mopiko laila (kata abg.nik,aku pun x tau ape maksudnye..)
Nak mulakan ngan ape ek....
haaaa...................

KOLEKSI FRAGRANCE KU...

Cayangnya dulu-dulu aku x simpan botol-botol fragrance yang dah abis..
klu tak, bleh tunjuk kat anak cucu cicit miut (betol ke?) nanti...
Ini je lar yang sempat di tangkap gambarnye..
Ape pun, kita ENJOYYYY!!!!!!














No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.