Sunday, May 31, 2009

MisteRi hAdiaH terUngkai..

haaaaaaa.....jeng! jeng! jeng!
nie la hadiah yang terpikir dek akalku.....
camane? ok x?
aku susun ikut suke hati aku gambar-gambar itu sume
kat atas kertas itam,
pastu p hantar kedai buat frame..
mintak-mintak la hubby aku suka sangat dengan pemberian yang tak seberapa ini..
nie antara bahan-bahannyer ye tuan2 & puan2..
aku p beli kat Hock Kee Seng lunch hour tadi..
sempat gak terserempak ngan kawan aku, Zurina..hehehe

peace!!!!!!!!
sampai kemek tudung aku..
tak per janji bleh interprame jugak...

sampai kekejangan kawan ku ini.............
kecian bangat sih.......

bukan nak buat layang-layang ni tau!

buat abang : haa tengok nie, bukan senang nak bungkuskan tau!
siap kena tubuhkan pasukan lagi tur......


hahahahahahaha!!!
besaq nyer bow tie a.nik..
mau terbelalak (ntah btol tak) mata tetamu...

ta da !!!!!!!!!!!!!! siap dah.......

isinye aku main reka jerk...
nak romantika de amor,tapi tak pandai..

ini lah rupe luaran kadnyer...

ucapan buat abang ..........

seLamaT haRi Lahir....
semoga abang sentiasa diberkati..(aiseymen,aku nak ucap pe nie...aku tak reti..)..
semoga perkahwinan kita ini kan berkekalan sehingga akhir hayat..dan di kurniakan anak-anak yang soleh,solehah, comey dan bijak.. (ok ker ucapan nie?? dah laa..aku memang blur bab ucapan nie....)
akhir kata (chewahhhhhh) :

AyANG cINTAKAn abANG sEADAnYA......

6 comments:

  1. wah3..ok dh ucapan 2,mau mnitis air mte c.abg sha hehehe(bg comment ni sbb gmbr haku pom ade) hahahah,time ksh pn.sha ek sbb entpreme nik hik3
    adios amigoss hehe

    ReplyDelete
  2. haiya....
    mopiko laila.......

    ReplyDelete
  3. kih3,,gune ridsect x di gangu nyamuk heee

    ReplyDelete
  4. woo..
    utk cik norhashimm..
    ahaks...
    mesti suke pah pipi die tuhh..

    ReplyDelete
  5. kah3..msti r sapa pp,lg r
    brtmbh tembam pp 2 hehehe

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.