Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 24, 2009

PeNJagaaN dIRi....(kerana diriku begitu berharga)

Bedak.....
tak tahu nak cakap pe sal bedak nie..
aku beli kat Sogo..
kadang-kadang kirim kat abah suruh tolong beli..
kat Terengganu lum ada..

Haaa... ini lipstick aku..
best guna..
warnanya cantekk..
beli kat Pacific KB Mall..
Nape la tak de butik Dior kat sana kn??
klu tak tentu aku dah dapat paper bag Dior nie..


untuk muka aku pakai AG2000..
orang kata hasilnya lambat..
tapi aku setia menunggu coz
aku takot nak mencuba
yang mengarot-ngarot..

Body lotion from Body Shop..
emmm.. mangi....


SHampoo Loreal jer...
nantilah klu dapat durian runtuh..

bleh tukar jenama mahal ckit..kn... (berangan)

Haiya...sabun pun nak tayang ker?????
nanti korang tanye plak kan....
hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.