Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 24, 2009

maCam-MacaM Jam.. (x la byk sgt pun..hehe)

TITUS
Jam ni la yang aku buat lasak hari-hari..
dari tali jamnye yang berwarna putih melepak,
dah jadik kelabu asap..hehehe...
Ini lah keuntungan yang ku dapat bila
temankan mama shopping..
(lu pikiaq la sendiri kengkawan...)


CLAUDIA
aku pakai jam nie time ade dinner..
sayang la coz takot tercabut plak intan permata dier..
aku nie ganas..

SOLVIL
Jam pink ni pun aku suke pakai gak coz
aku nie peminat pink colour...


CHANEL
Ini hadiah..... (wah penuh misteri nusantara..hahaha)
tak bleh komen lebih-lebih..

POLO
Nie buah hati aku (sekarang dah suami) yang belikan
masa tu jam aku tetiba putus tali plak (Guess putih), lunch hour kami kuar p beli..

ALBA
Nie asalnye jam mama,
tapi die xnk pakai..

ape lagi.....
aku le yang rembat, pi potong tali ckit..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.