Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 31, 2009

Happy Besday DeaR....

alamak!!!
senget plak...
xper la ye....
tahun nie lain ckit sambutannyer coz tetiba je
hubby aku nak raikan dengan aku and family jer...
apepun kitorang tetap enjoy dengan kehadiran mama, minah gedik (ibah) ang uk ik..
mmg seronok.....


uk ik yang sentiasa malu-malu kucing..... (kunun...)




si minah gedik pun nak interprame jugak....





me mama and me hubby....


macam budak-budak pun ada hubby aku nie..
blum ader baby la katakan..
layan jer...............

nie la gaya besday 'boy' hahahaha...

nie plak adiah yang adik-adik aku kasi kat abang long dier..

mama hadiahkan jam tangan..
suke bebenor hubby aku..
tq mama.........................

waduh-waduh...
harini pakai jam baru hubby aku....
jeles sunggoh.......


HAPPY BIRTHDAY TO
MY HUBBY...








































































































































































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.