Monday, May 25, 2009

GAmbar LAma (BLum TahaP KLasIk laGik)

hubby ku yang sentiasa menyokong aku..
i love you so much hubby...

masa ni aku dapat johan pertandingan lagu-lagu 60-an..
sebab tu dapat bergambar ngan vespa nie..
(tak jadi johan pun leh gak bergambar...huhu)
aku saje jer wat kecoh...

hik.hik macam idop zaman pop yeh yeh!

masa ni kitorang nak menghadiri besday party
salah sorang kawan baik aku...

bergaya ayu la kunun...huhuhuhu

bergambar kenangan di cameron highland..

bismillah tak aku nie??
main ngap jer..

berangan jadik model strawberry...
muka cam aku mana lah laku nak jadik model..
perasaan nye aku nie.. hik.hik.

yeeeeeeee.... tengok,mama petik yang besar...

senyum terpaksa..hahahahaha
jangan marah uk ik no...

adik ibah yang memang suke bergambar

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.