Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 31, 2009

shOpPing Raye....

My 2nd Carlo Rino....
Nak ber 'LV' sakan blum mampu...
masuk dalam wish list je la dulu.....



saper kata aku layan yang branded jer...??
aku dari zaman sekolah aku layan Vincci..

bleh buat sesi luahan rasa x???
ape kaitan ler ngan tajuk shopping raye nie kan...???
bagi aku, blog nie hak peribadikan?
so ape saje yang aku rasa nak post kan kat cni aku punyer suker la kan???

aku hairan ngan sikap sesetengah orang nie,
x suke..tapi still lagi nak susahkan diri duk follow citer2 aku...
aku sangat menyampah dengan orang macam nie okeyh!!
di bulan yang mulia ini, aku arap blog aku nie diikuti oleh orang yang berminat sahaja...

keyh!
dah abis sesi tersebut..
now...
aku nak citer pasal shopping raya!!
aku p shopping kat The Store, Terengganu jer..
bodek mr.hb...
hua.hahahahahaha..
nie ler hasil kebodekan aku itew....

Raya Sakan........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.