Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 5, 2009

kHamis Yang Dot dOt DOT..

Baru pukul 8.43???
Agrhh....... boring giler harini........
Penyakit ting tong aku mai lagi....

Jap agi ingt nak p buat claim o.t, dapat ciput pun xper ler...
janji ader gak income kan... bleh ler tampung kat mana yang rabak..
huhuhuhu...

Kelmarin aku amik cuti rehat..
bukan sakit ke hape, tapi aku balik kampung, umah mertua..
sebab pe????

nie yang buat aku maleh nie...
happy berganda-ganda, sedih ader gak ckit...
ape kes mak mertua aku plak yang bersalin dulu????????????
haa...mesti korang gelak guling2 kan??
ade aku kisah??? (walaupun dalam hati mmg kisah sesangat!!)
aku balik kg tu duk ready dah nak tadah tinge, mesti kauw kauw aku kena attack ngan soalan-soalan ngok ngek!!!
tup2...ok ler....sedara pun x banyak cakap..
tenang ckit aku nie...

apepun baby girl MAK MERTUA aku comey sangat!!!
nama???
x tau lagi...
sume cbuk gatai nak bagi nama..
tunggu je ler nanti nama pe...

NNNNNNNNNNNNNNNN.........
malam nie aku buat gathering kat umah aku,
makang DURIANG............
best ler nanti kengkawan kesayangan aku yang tak kutuk belakang (emo plak)
datang memeriahkan suasana malam minggu.....

"SELAMAT MAKANG DURIANG.........."

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.