Monday, August 24, 2009

ciAn Die.....


Dah 2 mlm mr.hb aku demam..
tp demam die nie pelik coz start pukul 10 mlm, mula la badan die panas..
pastu pagi ok...

risau sungguh aku di buek nyer..
al-maklum ler sekarang kan tgh serius pasal Influenza A H1N1 tur...
mintak simpang ler...

semalam aku bawak die p kinik Rahim..
doktor ckp xder pape nie..
(fiuh...lega...)
aku ajak die p hospital die xnk,
x larat nk nunggu... (aritu dh pegi, punye le lama nunggu, tp doktor check x sampai pun 5 minit.. pastu mr.hb aku ckp, sambil lewa je.. nk bersembang lebih..tu yang uat die fed up tu)

so semalam b4 tido, makan le die ubat yang BeSaR2 tu..hahahahaha
pukul 2 pagi aku terjaga, tengok die xder, punye le bedebau...
kuar je dari bilik, aku TERKEZUZ, die pun TERKEZUZ..

"abang pi mane??"
"solat isyak..."
"ayang lapor..............." (amik ngko!)

teringat plak aku kat dadih yang aku buat...
maka, ranggos la 2 laki bini pada pagi yang damai..
(sedap jugak dadih aku buat.. + plak dengan nata de coca..pergh....)

moga-moga mr.hb aku nie cepat le sembuh..
(pagi ni nampak die dah ok..tunggu la plak mlm menjelma....)

2 comments:

  1. Sha....nak dadih se......hehehe

    ReplyDelete
  2. ish....
    malu den dibueknyo....
    nt beli je kat bazar.lg bezz..
    huhuhu...
    (malu..malu...)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.