Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 26, 2009

hAPPy 2nD annIvErsarY.....


HapPy 2nd AnnIversaRy to Us...........
Wah...dah 2 tahun aku menyulam cinta bersama mr.hb tercayang..
pejam celik, pejam celik, dah 27 Ogos...

Imbau kembali kenangan lalu...
aku n mr.hb berkenalan di Suria Resort Merang..
masa tu aku the only girl yang mendaftar sebagai pelajar Akademi Seni terengganu (ASENI)..
kursus utama bermula di situ 2 minggu..

Mr. hb aku masa tu dah jadi tenaga pengajar..
n.....................
die ni sombong ckit orangnyer... (mula2 je...kununnnnnnnnnnn...)

3 hari terakhir b4 tamat kursus utama tur,
kawan2 kenakan untuk jodohkan aku ngan die..(aiseymen...malu..malu...)

masa tu bulan puasa..
time berbuka, geng2 aku n geng2 die berpakat supaya aku duk sebelah menyebelah ngan mr.hb nie..
yang paling 'cool' tuan haji (pengarah ASENI) join sekaki...
so, berbuka le aku ngan dier sekali ngan Tn. Haji n our geng yang ngok ngek itew..
sejak tu aku n mr.hb slalu berhubung dan perhubungan kami direstui oleh ibu bapa then kami melangsungkan perkahwinan dengan sederhana pada 27 Ogos 2007....

semoga ikatan ini akan berkekalan hingga akhir usia dan diserikan dengan kehadiran cahaya mata, Insyaallah.....

malam nie kitorang nak berbuka di luar..hehehe..
ingat nak p Sutra Beach (kami honeymoon kat cni dulu2...)
mana2 je la.....
yang penting AKU NAK MAKAN BANYOK!!!!!

lupa nak bagitau,
kelmarin aku terpaksa amik EL coz sakit perot yang amat....
ntah ape le aku makan..
terlebih DADIH kot...
hahahahahahaha

5 comments:

  1. warghhhh..nk itot hu3
    mring kn de org 2 sapa nagis2 sakit peyot..
    nk thu pe dia oyak,ye kte ase cm nk ptus je peyot wakaka(mampus gue lau sha bce ni,mintk ampun yer)

    ReplyDelete
  2. Sha..Hepi Anniversary 2 both of u...semoga Sha bahagia selalu di samping suami tersayang..semoga u ol dapat cahaya mata yang cumil2 pasni...

    Sha..cup cakes kat atas 2 abiz dah ke??? bak r cni ket...kikikikiki

    Suruh Mr. Nik wat mai cni..hehehehe...

    ReplyDelete
  3. wah................
    kamu tertipu wahai ekin...
    cup cakes tu dalam google belambak..
    sila dapatkan sekarang!!!!!!!!
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. APE???? aku ditipu?? bia betul...aku telah ditipu hidup2...

    xleh terima kenyataang wase.........

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun ke 2,moge berbahagia slalu n lmbtnye nk dukung2 baby nih..kui3

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.