Saturday, May 8, 2010

haPPy MotHer's Day

Selamat Hari Ibu..
Happy Mother's Day...

Nie la mama aku.. (muda lagi kan??)
klu jalan ngan mama aku nie, ada orang ingat die kakak aku
(ape aku nie nampak tua ker??? Oh Tidak!!! )
hehehe..bleh ada mamat tu penah mintak no phone aku kat mama aku..
waduh..
manyak bilani itu olang...
die x tau tu mama aku..
huhuhu

mama aku - nie seorang guru..
mama aku - seorang ibu yang sangat cantik..
mama aku - baik hati..(semua kemahuanku mama turuti, yang x mengarut la yer..)
mama aku - pandai hias rumah.. (sebab tu aku pun minat jugak bab-bab nie)
mama aku - pandai bergaya..( aku tak nafikan..mama aku, biarlah aku nak puji)
mama aku - pandai sangat memasak..
(x caye sudah..hehehe..masakan ibu is the best masakan in the world
..semua pun akuikan..)
mama aku - sayangkan family dier..
mama aku - sangat sayangkan menantu die yang sorang tur..(mr.hb aku)

ape lagi????

mama aku - IS THE BEST MAMA IN THE PLANET..

*tak lama lagi aku pun bakal menjadi seorang ibu, semoga anak-anak aku nanti akan menghargai aku sebagaimana aku amat menyayangi dan menghargai mama aku..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.