Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 2, 2010

CuCi MaTa..

my 3rd Carlo Rino....
suker...

my 1st Carlo Rino Shoes..
i like because...

Tadaaaaa......!!!!!!!!!!


Satu hari di hari Jumaat lepas, lepas, lepas.... (lama dah..)

Aku : Abang..rasa nak p jalan-jalan jer..
Mr. Hb : Ayang nak p mana?
Aku : Mesra Mall... Dah lama ajak abang p, macam2 alasan..keta x servis lagi la, ada
show la..
Mr. Hb : Haa..jom-jom..p mandi cepat..
Aku : Yeay...Tq.....


Selamat la aku n mr.hb ke Mesra Mall, Kemaman..
kunun la sangat mengidam nak makan donut Big Apple..
dah sampai sana, x nak plak..
then, TERMASUK kat butik Carlo Rino..

pastu;

TERBEKENAN kat sling bag hitam...
tersenyum simpul kat mr.hb..
(die memang dah TERPAHAM sangat)
'amik la klu ayang berkenan...'
hahahaha....misi TERBERJAYA!!!!!!!!!!!!!

Dah siap mr.hb bayarkan sling bag itew suddenly:

'Eh! kasut nie sama dengan beg ayang nie!!!!"
ape lagi misi kedua TERBERJAYA lagi...
pulanglah aku ke KT dengan TERSENYUM LEBAR............................

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.