Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 2, 2010

Baiki Kereta 7 jam!!!!!!!!!!!!

cian mr.hb..sekarang aku dah x peduli sangat keperluan die..asyik baby,baby.baby..
so, arini aku bagi peluang padanya untuk shopping!!!!!!!!!!
mula-mula cari sandal baru..

mula-mula die berkenan design nie, alih-alih :

design nie yang di beli yer datin-datin..
ingatkan kita jer cerewet. laki-laki pun sama....

rembatan kedua...
sandal adidas..
buat p kedai @ mana-mana yang x perlu terlalu glamer...

and this is 4 me!!!!!!!
untuk di sapu pada perut ku supaya x pecah-pecah akibat regangan kulit..
mudah-mudahan...



Tajuk baiki keta. gambor barang-barang hasil pembelian..
ape nie????????????

Nie sume ada kaitannya dengan baiki keta...

2 Mei 2010

10.00 pagi - kuar dari rumah, p makan pagi dulu..
pastu terus ke Proton Edar.. Tujuannya : baik pulih keta ku yang rosak..
antara yang rosak ilah clockspring dan door handle..

11.00 pagi - register lu.. pastu cik pompuan tu cakap, kalu encik nak pergi mana2 dulu boleh la sebab giliran keta encik yang ke-8 ada 7 buah lagi sebelum keta encik..nanti bila tiba giliran encik saya call. kata cik pompuan tu pada mr.hb..

ok!!!!!!

aku n mr.hb pun merayau-rayau la di bandar K.Trg..
tunggu punyer tunggu panggilan dari cik pompuan tadi xde jugak..
selama menunggu tu sempat la ke Mydin Mall, Lepak di Pantai Batu Burok,isi minyak kete kat Shell Pulau Kambing a.k.a Goat Island ,Makan tengahari kat Sahara Tandoori, jenguk dan membeli di Al-Ikhsan (aku slalu panggil Al-Ikhlas..hahahaha..ntah pape) dan ke Watson.. macam nak tercabut dah kepala lutut duk meronda akhirnya aku kembali ke Proton Edar..

Jarum jam masa tu menunjukkan pukul 3.15..tunggu..punyer..tunggu..
akhirnya tiba lah giliran keta aku..
nak tau pukul brape??????????

PUKUL 5 PETANG!!!!!!!!!!!!!!!

fiuh...sengsara babe......
jam 6.17 petang keta aku pun siap dibaiki...

TOTAL TimE = 7 Hours ++............

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.