Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 19, 2009

wHat??? wHAt?? APER??????????????????

argh!!!!!!!!!!!!!
lenguh aku menaip, entry aku ilang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sabor..sabor.....

nie, aku nak cite, 18 Disember 2009 aku n geng datin-datin bersama dato masing2 ke Ri-Yaz Heritage Resort & Spa having our dinner...
malam nie special coz aku ada berita yang akan buat dorang TERKEZUZ!!
SURE punyer..........

Before that, mamam dulu..menunyer ala macam kat restoran jugak cuma
nama jer yang pelik ckit..
tapi yang paling menarik hati ialah NASIK GORENG MEK COMEL..
hahahahahahahaha..
best!

sementara menunggu makanan selamat sampai ke meja kami, masa yang ditunggu-tunggu telah tiba.....
beritanya ialah................................

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


aku preggy.............
akhirnya....
syukur..alhamdulillah....
tengok ler datin-datin tu..
nangis plak..
malu weh, orang tengok..
'Imej kena jaga datin...'

huhuhuhu..
papepun, detik itu memang indah....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.