Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 22, 2009

Tadaa......!!!



Tadaaa!!!!!
Cumil tak???
gebu tau!!

tapi yang aku pelik,
ni KuCiNG ke MusaNG??????????
hahahahaha....

pape je lah Jah, janji best sangat peluk..
ni adiah dari anak didik aku..
yang aku bawak p bertanding FEStKUM 8-14 Disember 2009 aritu..
7 Hari tinggal umah..
(eneh! bukan risau umah, rindu mr.hb lar...huhu)
anak didik aku nie dapat Pingat Perak..
sangat OK la bagi pertandingan peringkat kebangsaan...

Mula-mula KuCinG a.k.a MuSang nie masuk umah aku, mr.hb cakap,

"Ish!! tak boleh nie, berbulu, asma nanti, kita simpan k.."

Jawapan aku???

Aku tak hiraukan!!!!!!!!
aku peluk gak, letak atas katil gak!!!!

ada aku kesah?????????

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.