Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 21, 2009

At Last, Its Coming..........

At last...
setelah 2 tahun 3 bulan aku n mr.hb menyulam cinta akhirnya
aku disahkan preggy oleh Dr. Aishah..

baru 3 minggu katanya...
start itu lah (eh! x! start aku buat urine test ari Jumaat aritu)
berkumandanglah ayat ini....

" Ini Tak BOLEH.... Itu TAK BOLEH"

oleh siapa lagi kalau bukan mr.hb aku tu...
uwaa...
rimas ar...........................

tapi syukur gak coz setakat ni aku belum terlibat dalam kes morning sickness lagi kecuali 1 nie :-

aku jadi pemalas yang amat...........
even mug aku sebijik pun aku tinggal je lam sinki..
huhuhu...

bukan pembawakan sangat ni, tapi perangai...
hahahahahahaha...

dalam masa yang sama aku juga amat teruja untuk
melalui hari-hari mendatang sebagai future mummy....

doakan semuanya ok yerk...
n any suggestion 4 private hospital in Terengganu???

jom datin, teman i shopping!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.