Monday, September 28, 2009

RaYe OH rAye...

Gaya mr.hb di pagi raya...
sebelum pi solat sunat hari raya....
xper...pas solat nanti jangan lupe duit raya untuk ayang yerkk.....

Nie masa kat rumah nenek kat Keluang, Besut..

Tengahari tu panas giler..
minyak kat muka aku dah boleh buat goreng ikanggg...

Ngan adik Ipar, Aishah tapi aku panggil kak ami...
hahahaha... koya muda sungguh kakak ipar mu ini.....

Dah besar adik iparku yang bongsu nie...
Ain namenyer...
mr.hb aku nie suke nau usik sampai nangis-nangis budak ni...
ape daa......

Haa tahun 2009 giliran aku beraya di Besut (belah mr.hb)
aku balik ari Sabtu coz ari Jumaat tu kitorang kemas umah kitorang dulu..
seperti 2 tahun lepas, lepas solat sunat hari raya, ramai giler budak-budak akan serbu kat depan umah maksu, time nie le dorang kumpul duit raya..

Yang syoknyer,
ada yang 2 kali salam, maknanya dapat 2x duit raya.
hahaha...
hebat-hebat...
pandai jer rebut peluang time orang bolok woks (ramai) nie....

Pagi beraya kat rumah mak,
belah petang sikit pi rumah nenek kat Keluang..
Raya kedua balik beraya kat Kuala Terengganu plak..
First umah mama & abah,
pastu rumah semua sedara..(umah tok su x pegi pun lagi...)
then, mr.hb dah start keje......

sekian sahaja laporan yang membosankan....
xder idea lar.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.