Wednesday, September 2, 2009

jom isi duit RAYE...



Giler semangat nak raya aku nie...huhuhu
jom le datin-datin sekalian join aku isi duit raya lam sampul yang 'meriah' nie...
mula-mula kena lar ader sampul duit raya..
ala..kat Mydin belambak ader jual..
tapi aku x pasti la plak ader x corak belang-belang cam aku punyer nie..
klu xder jangan serang aku yerk!!
aku beli kat kampung mr.hb masa balik aritu..
yang belang-belang untuk budak-budak..
yang Disney tu untuk adik aku n adik ipar aku..
yang sampul besar untuk mama, abah, mak n ayah....

okeyh..
dah ada sampul tur, kena la ada duit plak..(hahaha..budak tadika pun tau step2 nie)
aku dah tukar duit raya ngan a.zul a.k.a pegawai aku..
tukar awal2 senang....nanti xder la aku p tukar kat bank dapat duit buruk...

bestnyer dorang nanti dapat duit......
aku????????????????
sape nak kasi duit raya kat aku????????????????

HEHEHEHEHEHEHE.....

aku kena cari mangsa nie..huhuhuhu
bleh teka sape 'mangsaku'????????

jeng....jeng....jeng.....

bestnyer dorang dapat duit raya....

2 comments:

  1. wahh3..awalnyer datin sha packing duit raya...

    ReplyDelete
  2. hehehehe....
    biasa lew, semangat coz tahun ni tahun pertama raya kat umah sendiri a.k.a umah sewa...
    huhuhuhu....

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.