Friday, October 9, 2009

MengiNtai 'VillA' sEwa kU.......

Haaa...
kita mulakan dengan ruang tamu..
nie yang aku duk kecoh satu ketika dahulu...
decor sticker...
remember???
omputih le pulop...hehe

Bakul-bakul jangan dibiarkan berdebu yer datin-datin...
korang susun le bawah meja konsul...
confirm stylo!!!

hahahaha...
x tahan nengok gambar aku n mr.hb..
dah macam minah rempit ngan mat rempit...
aku buat nie kat KB Mall...
RM10 sorang...

Set kayu jati sengsuai benor dengan citarasa 'kampung' aku.....
mama yang kasi nie masa aku pindah dulu...
Tq mama.....luv you 4ever.....

Nie bukan cawan untuk minum yer datin.......
nie bekas lilin...huahuahua....
ala-ala yang ader kat SPA tur....


Bakul lagi....
kali nie, datin simpan le kotak yang kiut miut...
asal kreatif, ape pun leh jadi.......

Lawa x langsir aku?????
nak tempah???
dial no ini....
017-96972..
hehehehehehe....

Rak kasut RM39....

Gantungkan bola-bola api.....
hahaha....

My Fav place....
suker nau aku duk lepak kat cni...
sesibuk mana pun aku,
pagi2 mesti make sure bilik nie kemas lu baru aku pi keje...
so walau stress camane pun, tengok je bilik...tenang pikiran....
mintak-mintak sampai ke kerepot pun perangai aku yang 1 nie x berubah....
Aminnnn...



Tempat simpanan pakaian ku...

Meja solek....

Meja makan sementara....
ala yang macam ader kat kedai mamak tur...
sepupu yang duk 1 taman tu kasi so aku n mr.hb guna dulu...

Friged magnet...
langkawi (masa p ngan mama)
cameron highland (ibah gedik kasi..)
kijal (masa p show kat awana)
terengganu (mr.hb beli kat tasik kenyir)
Taman Tamadun Islam..

Dapur kuuuuuuuuuuuuuu......
so simple....

Sekian la laporan karam singh maria......
hahahahahahaha

"HOME SWEET HOME"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.