Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 28, 2009

Bosan Tanpamu BUchuk.......

Huk.Huk.Huk...
bosannyer idup aku....
mr.hb ke Johor dari hari Isnin lagi...

aktiviti aku....

HARI PERTAMA (Selasa)

pagi : bangun, mandi, bersiap,breakfast,telan suplement, pegi KERJA
petang : balik keje, singgah umah mama, lepak2 with dorang, start kete, balik umah aku..
malam : bawak a lot of magazine masuk bilik, kunci pintu, baca2 magazines sampai tidoq..

HARI KEDUA (Rabu)

pagi : bangun, gosok selendang jap, mandi, bersiap,breakfast,telan suplement, pegi KERJA
petang : balik keje, x singgah umah mama coz mama p bengkel orkestra,trus balik umah
malam : kuar ngan abg . . . (dgn izin mr.hb), p beli burger, p kat mama,balik,3G ngan mr.hb sampai tido!!

HARI KETIGA (Khamis)

pagi : bangun, mandi, bersiap,breakfast,telan suplement, pegi KERJA
petang : belum tau coz aku tgh keje lagi nie..
malam : YES!!!!!!!! p jemput mr.hb kat jeti kapal selam!!!!

sesungguhnya idop aku sangat bosan okeyh tanpa mr.hb aku nie.....
haiya..............

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.