Wednesday, November 18, 2009

1 petang di hari Jumaat...


1 petang di hari Jumaat yang lalu-lalu (lepas2 ntah bila dah nie)
Aku n mr.hb yang kebosanan p ler merendek kat bando KT..
lalu kot PASAR PAYANG yang tersohor di serata Malaysia nie..
kata orang tak SAH kalau ke Terengganu, tak singgah di Pasar Payang nie..

Macam-macam ada..
tapi yang menjadi kegilaan pelancong ialah Kain Sutera, Kain Batik & Keropok..
Juga tidak ketinggalan Telor Penyu..
Kalau korang yang selama idup ni hanya telan Telor Ayam, mehle datang Trg,
Try Telor Penyu.. (aku x penah try, geli ah...huhu)
(tapi aku ada baca yang telor penyu nie x bagus utk kesihatan..ntah la..
sape Doktor tolong jawab..)

Al ceritanya, aku asalnya singgah coz mr.hb nak beli buah..
Tapi dah dapat parking baik punya, aku pun mengambil kesempatan untuk meninjau keadaan di situ...hahahaha

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.